[O2] trzęsie silnikiem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • madik
    Classic
    • 2013
    • 14

    [O2] trzęsie silnikiem

    Chyba że w czasie tych 9 miechów jakiś kamyk w chłodnicę klimy trafił ...... :roll:
  • marcyś
    Classic
    • 2011
    • 29

    #2
    [O2] trzęsie silnikiem

    witam.panowie sprawa pilna bo mam wyjazd,pacjent OII 1.8 TSI.
    lekko trzęsie mi silnikiem na wolnych obr.
    czy ciepła czy zimna niema znaczenia,
    byłem w serwisie podłączyli pod kompa błędów brak-diagnoza jest ok.
    auto ma rok przelot 12500 kilometrów
    z góry dzięki.
    do zobaczenia na kanale 19

    Komentarz

    • bobolino
      Rider
      • 2010
      • 392

      #3
      Auto jeszcze na gwarancji?

      Napisz OD KIEDY zaczęło "trząsać?" Bo MUSI być ten moment!

      Rozumiem, że na wyższych obrotach jest OK?

      Komentarz

      • marcyś
        Classic
        • 2011
        • 29

        #4
        tak na gwarancji.
        od jakieś czterech miesięcy,stałem w korku i poczułem
        i chyba delikatnie się nasila,w czasie jazdy na wyższych obr. jest oki.

        [ Dodano: Pon 17 Wrz, 12 15:42 ]
        czy jak by to były świece bądz cewka czy vag by pokazał.
        do zobaczenia na kanale 19

        Komentarz

        • Dobrzyl
          Ambiente
          • 2009
          • 209
          • Octavia III (5E3)
          • CJSA 1.8 TSI 180 KM

          #5
          to wcisnij pedał sprzęgła jak będziesz miał drgawki
          Łukasz

          Komentarz

          • Zorr
            RS
            • 2011
            • 2110

            #6
            marcyś, gdzieś to już było no forum, i powiem tak, jak nie ma błędów i jak wciśnięcie sprzęgła nic nie zmienia (wykluczenie dwumasy) to "ten typ tak ma"

            a falowania obrotów nie ma?
            Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
            Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem

            Komentarz

            • bobolino
              Rider
              • 2010
              • 392

              #7
              Zamieszczone przez marcyś
              tak na gwarancji.
              No to jaki problem udać się do autoryzowanego warsztatu i powiedzieć:
              -Panowie, zapraszam na przejażdżkę, jest tak i tak, telepie autem na jałowych obrotach! Zróbcie tak, żeby nie było drgań.
              Jak jełopy będą chcieli wcisnąć kit, że tak musi być i się ułoży, to poproś o jazdę serwisową Octavią z identycznym silnikiem, i pokaż, że tak być nie musi!
              Potem udaj się do kierownika salonu, powiedz, że zostawiasz samochód do naprawy i stanowczo poproś o auto zastępcze, gdyż, ponieważ - samochód potrzebny jest Ci do pracy! Nie ma znaczenia, czy kupiłeś auto na firmę, czy dojeżdżasz nim do pracy. Oni MUSZĄ dać auto zastępcze, jeżeli udowodnisz, że to auto jest wadliwe i do pracy musisz wziąć np. taxi.
              Ale oni wtedy powiedzą, że auto, jak najbardziej, nadawało się do przejechania XXX kilometrów, do pracy.
              Tak, czy srak, postrasz ich trochę, żądaj auta zastępczego, nie daj się stłamsić!
              Jak poczują krew, to oni ciebie stłamszą. Są szkoleni, nie zapominaj o tym.
              Powodzenia!

              Komentarz

              • lilo
                RS
                • 2006
                • 4315
                • Mercedes-Benz

                #8
                marcyś, może mu zimno :lol:

                A tak na serio to moim zdaniem dwu-mas i wciśniecie sprzęgła nic nie da . Taki sam miałem przypadek z golfem IV kolegi i nikt nie wiedział co jest drgało nawet podczas przyśpieszania , wymieniłem mu dwu-mas i jak ręką odjął
                Daniel

                Komentarz

                • marcyś
                  Classic
                  • 2011
                  • 29

                  #9
                  hmmm. dwumasa to jak takie cyrki dzieją się po 10 tyś to co będzie po 100 tyś.w piątek jade do aso :twisted: :twisted:
                  do zobaczenia na kanale 19

                  Komentarz

                  • pandzik
                    RS
                    • 2011
                    • 2254
                    • Seat

                    #10
                    po 100 tys lepiej juz nie byc w posiadaniu TSi

                    Komentarz

                    • słoń
                      Elegance
                      • 2010
                      • 777

                      #11
                      pandzik, tak.faktycznie.a wogóle to lepiej nie mieć żadnej fury bo się spierdzieli,nie gadaj ziom jak potłuczony

                      Komentarz

                      • BADYL
                        RS
                        • 2011
                        • 2398
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BKD 2.0 TDI 140 KM

                        #12
                        pandzik, nie ma to jak 1.4 mpi co?Weź trochę wyluzuj :roll:
                        nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                        Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                        Komentarz

                        • Ceed1
                          Rider
                          • 2012
                          • 461

                          #13
                          Znowu zaczyna się pierdolenie na TSI. I znowu najwięcej mają do powiedzenia posiadacze nie-TSI. Zazdrościcie czy co? Ja tam jestem bardzo zadowolony pomimo, że silnik nie idealny. Jeżdżę na codzień delikatnie i spalanie poniżej 6. Jak potrzebuję od "święta" moc to ją mam. O co wam chodzi? O rozrządy naprawiane na gwarancji? Przecież tak naprawdę nikomu silnik się nie rozsypał po gwarancji. Natomiat o innych benzyniakach oraz o dieslach można się tu naczytać, że głowa boli. Panowie czymajcie się tematu!

                          [ Dodano: Sro 10 Paź, 12 09:56 ]
                          "trzymajcie"

                          Komentarz

                          • leszekmw
                            RS
                            • 2005
                            • 5356

                            #14
                            Zamieszczone przez Ceed1
                            Jak potrzebuję od "święta" moc to ją mam.
                            jaką moc :?: :szeroki_usmiech
                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                            GVI 1.4TSI
                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                            Komentarz

                            • BADYL
                              RS
                              • 2011
                              • 2398
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BKD 2.0 TDI 140 KM

                              #15
                              Zamieszczone przez leszekmw
                              Zamieszczone przez Ceed1
                              Jak potrzebuję od "święta" moc to ją mam.
                              jaką moc :?: :szeroki_usmiech
                              niech moc będzie z wami :wink:
                              Załączone pliki
                              nasze auta: MÓJ SMOCZEK

                              Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło!

                              Komentarz

                              • Ceed1
                                Rider
                                • 2012
                                • 461

                                #16
                                Moc potrzebną do bezpiecznego wyprzedzenia lub przyspieszenia. leszekmw. Nie mędrkuj. Już to kiedyś pisałem i powtórzę. Codzienni widzę "miszczów" kierownicy w mocnych samochodach co zapierdalają ile wlezie bo jak inaczej jak się ma mocny samochód. Wszystko to do czasu. Jak Ci się nie podoba moc mojego samochodu to siedź cicho. Temat jest o czym innym. Porównując się do Twojego samochodu to tutaj prawie nikt nie ma mocy.

                                Komentarz

                                • krzynol
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 11007
                                  • Superb II combi (3T5)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #17
                                  marcyś, niech Ci sprawdzą kompresję na cylindrach!
                                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                  poprzednie modele:
                                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                  Komentarz

                                  • marcyś
                                    Classic
                                    • 2011
                                    • 29

                                    #18
                                    Zamieszczone przez krzynol
                                    marcyś, niech Ci sprawdzą kompresję na cylindrach!
                                    .
                                    o tym to nie myślałem.to po co kupować nowe auta.
                                    do zobaczenia na kanale 19

                                    Komentarz

                                    • arccuss
                                      Rider
                                      Moderatorr
                                      • 2009
                                      • 397
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez pandzik
                                      po 100 tys lepiej juz nie byc w posiadaniu TSi
                                      5 lat, 103 kkm zrobione i nie narzekam...
                                      Perfect Service by DGW

                                      Komentarz

                                      • krzynol
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2007
                                        • 11007
                                        • Superb II combi (3T5)
                                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                        #20
                                        według mojej wiedzy wyszły takie świeże roczniki, które na starcie już miały usterkę cylindrów
                                        ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                        ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                        poprzednie modele:
                                        ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                        ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                        O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                        Komentarz

                                        Pracuję...